მთავარი
ჩვენს შესახებ
რჩეული
გალერეა
სტატიების RSS
 
საერთო გაზეთი
2011-01-12
თავისუფლ(ნ)ება ანუ უფლის ნება

პაიჭაძის გადაცემაზე ბევრიც დაიწერა და ითქვა, მაგრამ მთავარი არ თქმულა. ის, რომ ეს რეფორმატორ-დემოკრატთა, თუ "1cმოდერნისტ-პედერასტთა"1d ჯგუფი, ხელისუფლებაში უმთავრესად მართმლმადიდებლობასთან საბრძოლველად მოიყვანეს. უმთავრესი კი, "1cმაშასადამე ევროპელით"1d დაწყებული, "1cევროპულად"1d, მამათმავლობისა და დედათმავლობის ნებისმიერი გზით დამკვიდრება იყო. მოღვაწეობაც ეკლესიის შენგრევითა და(ჰილარი კლინტონის მოთხოვნით) იეღოველების რეგისტრაციაში გატარებით დაიწყეს. ჯერ კიდევ 2004 წელს დავწერე "1cლიტერატურულ საქართველოში"1d, რომ იმ საზოგადოებას, რომელიც უკვე მაშინ ხელისუფლების ჩადენილ უამრავ ბოროტმოქმედებაზე სდუმდა, არც "1cსაზოგადოებრივი"1d არხი ესაჭიროებოდა. დღესაც იგივეს გავიმეორებ. "1cვარდოსნებს"1d ამგვარი გადაცემების, ასეთი "1cჟურნალისტ-თეოლოგების"1d, ფალოს-ფილოფოსების, პროფესორების, პოლიტოლოგების, მრჩევლების, "1cცნობადების"1d წარმოსაჩენად, მედიის მნიშვნელობა კარგად ასწავლეს. ასეთ არხებზეც, ჩვენი ჯიბიდან გადახდილი ხელფასებით, ქართველის გადასაგვარებლად, სწორედ ისეთებს ასაქმებენ, ვინც ნაციონალების ხელისუფლებაში მოყვანზე,"1cრუსთავი-2"1c-ის, სხვა არხზე თუ არასამთავრობოებში მუშაობდა. სამშობლო თავიანთი კეთილდღეობისთვის გაწირეს. არსაიდან ამოტივტივებული ჟურნალისტები, პოლიტიკოსები, არსასამთავრობო სექტორის "1cსახეები"1d, ზნეობა- მორალის, იდეოლოგიის, ფასეულობებისა და ცნობიერების განმსაზღვრელად, "1cქვეყნის გადამრჩენებად"1d გვექცნენ. აქეთ არსაიდან (უფრო სწორედ ბნელითიდან) აღმოცენებული ჯგერენაიები, ლადარიები, ჭიაბერაშვილები, პაიჭაძეები, კობახიძეები, მინდიაშვილები, თუთბერიძეები, ასატრიან-რამიშვილები, თარგამაძეები; იქეთ, კირკიტაძეები, უგულავები, მინაშვილები, თაქთაქიშვილები, ზღულაძეები, ვერონიკები, სამყურაშვილები და "1cსამჭკუაშვილები"1d, შაშკინები_ მაკ კეინის დაფუძნებული "1cაი რაის"1d საქართველოს განყოფილების ხელმძღვანელი. სახელმწიფო და ეროვნული პოლიტიკის გამტარებელ ქვეყანაში, უცხო ქვეყნის ფულით დაფინანსებული "1cარასამთავრობო ორგანიზაცია"1d, ხელისუფლებისა და მთავრობის "1cძირის გამოსათხრელად"1d, შიდა პროცესების ასარევად შექმნილი გარედან ორგანიზაციებია. გლობალიზაციის ეს "1cდემოკრატიული მონაპოვარი"1d, მთავრობების დამხობისა და "1cვიღაცისთვის"1d სასურველი ხელისუფლებით ჩანაცვლების საუკეთესო მექანიზმია. უცხო ქვეყნის ფულით სხვა ქვეყანაში, მის საზიანოდ მოქმედებას _ ჯაშუშობა ეწოდება. ჩვენს შემთხვევაში, საქართველოს გადასაგვარებლად, ფაქტიურად, "1cკოლექტიურ ჯაშუშობასთან"1d, გნებავთ რეზიდენტურასთან გვაქვს საქმე. ლოზუნგით_ "1cძალა ერთობაშია"1d, ლიბერალური ფასეულობებისა და ვითონ ადამიანი უფლებათა დაცვის არასამთავრობოებიც და ხელისუფლებაც, გარედან დაფინანსებული თანხებით, საქართველოსთვის სახლმწიფოებრიობის გამანადგურებელი მოთხოვნების შესრულებით, ჩვენთვის მიუღებელი ფასეულობებისა და ნორმების თავსმოხვევას ახდნენ. არასამთავრობო და არასაქვეყნო(!), გამოდის როგორც ეს ე.წ. "1cენჯეოები"1d _ ისე მთავრობაც! სხვადასხვა დასახელების არასამთავრობოები, გარედან, ვითომ დამოუკიდებელი ქვეყნებისა და მთავრობების "1cდასახმარებლად"1d, სხვადასხვა დასახელების არასამთავრობოები, პოსტსაბჭოთა სივრცეში ბევრი შეიქმნა: "1cკმარა"1d, "1cთავისუფლების ინსტიტუტი"1d (მოუშორებელი ჭირი) "1cახალგაზრდა იურისტები"1d, "1cსამართლიანი არჩევნები"1d, რაღაც ე.წ "1cგამჭირვალობები"1d, "1cგენდერეული უფლებებისა და ადამიანის უფლებათა სხვადასხვა დამცველები"1d. სადაც ადამიანი თავისი ბუნებითი უფლებებით, პრაქტიკულად არც განიხილება. გრანტებითა და მათ გამცემთა დავალებების შესრულებით, ამ არასამთავრობოთა დამფუძნებლებმა კი გაყიდული ჟურნალისტებივით, ასაითასების ქონება დააგროვეს. არასამთავრობო ორგანიზაციის შექმნაც, საქართველოში, პოლიტიკოსობის მსაგავსად, სარფიან ბიზნესად იქცა! "1dადამიანი თავისუფალია, მაგრამ ეს თავისუფლება ცოდვისთვის არ უნდა გამოიყენოსო"1d - უწმინდესმა თქვა ერთხელ. გარედან შემოსული თანხები, სწორედ `ადამიანის თავისუფლებას"1d ამოფარების სახელით, ანგრევს და ანადგურებს ჩვენს სამშობლოს. ე.წ. `საზოგადოებრივზეც~ და სახელისუფლებო არხებზე გადაცემებიც, პროექტებიც, იმ თემებს ეძღვნება რომლებზეც ქართული სახელმწიფოს დასანგრევად გამოყოფილი გრანტები იგზავნება! "1cთავისუფლების ინსტიტუტის"1d დამფინანსებელ-დამფუძნებლის _ სოროსისა და `ნარინჯისფერი რევოლუციების~ დამფინანსებლის _ `მაკ კეინის ფონდის"1d მიზანიც, ძირითადად, `პოსტსაბჭოთა ქვეყნებში"1d, მართლმადიდებლობის, ზნეობისა და ფასეულობების განადგურება იყო. "1cსაზოგადოებრივ"1d არხზე ზედიზედ, ეკლესიისათვის მიუღებელი თემა _ `სექსუალურ უმცირესობებზე~ ხოფერიას გადაცემაც, ამ `საგრანტო თემის"1d_ "1cსაზიზღარი, ბნელი და ფუნდამენტალისტი მართლმადიდებლების"1d დასაფიქსირებას ემსახურებოდა. თითქოს საზოგადობას, სექსუალურ უმცირესობებზე მეტი პრობლემა არ ჰქონდეს?! ხოფერიასთან "1cაუდიტორია"1d ლიბერალების წაგებით დამთავრდა! საჭირო იყო რევანში! ხოფერიამაც ვითომ "1c სექსუალური უმცირესობის მუშაობის უფლების კუთხით"1d გაატარა თემა. სექსუალური უმრავლეოსობის უმუშევრობის თემებზე გრანტები და დავალებები არ მოდის! ეკლესიასაც, დამსწრეთაგან, თემის სფაქიზის გამო, არავინ შეეხო. რაც ითქვა _ ისიც "1cდაიჩეხა"1d! ეკლესია "1cბნელი და ჩამორჩენილი"1d ვერ გამოიყვანეს! ამიტომ, ვითომდა ეპარქიების დაყოფაზე და "1cვიღაცის"1d წერილზე მომზადებული პაიჭაძის გადაცემა, სამოციქულო ეკლესიისა და მისი საჭეთმპრობლის, სასულიერო პირების შეურაცხყოფაში, "1cთავისთავად"1d, დისკუსიის დროს გადაიზარდა?! ან ამ თემაზე სასაუბროდ, ვითომ რელიგიათმცოდნე მინდიაშვილი და ე.წ. ფილოსოფოსი ვინმე ზედანია საზოგადოებისთვის რას წარმოადგენენ? მინდიაშვილი, საპარტიარქოს ხარჯების მედიისთვის და საზოგადოებისთვის გახსნის გამჭირვალობას დაჟინებით ითხოვდა. იმავე ბიუჯეტიდან დაფინანსებული "1cმაუწყებლისა"1d და ხელისუფლების ხარჯები არ აინტერესებს? თუმცა ვერ უარყო, რომ პაიჭაძის თქმით, `მაზანდა~ ე.წ `სტავკა~ ეპისკოპოსებს არ აქვთ და საბიუჯეტო თანხები აღმშენებლობზე, განათლებასა და ქველმოქმედებაზე მიდის. ბატონო ბექა, იკითხეთ? იქნებ საზოგადოებას ურჩევნია, მისი ჯიბიდან გაღებული თანხები ეკლესიას, განათლებას, მეცნიერებას, ქველმოქმედებას მოხმარდეს და არა მართლმადიდებლობის დასანგრევად მოყვანილი ხელისუფლების გრიალს, კონცერტებს, უგემოვნებო ქანდაკებებს, შადრევნებს, ყინულის მოედნებს, ნაცებისგან გაყვლეფილი ბიუჯეტის შევსებას და მსგავსი გადაცემების უზარმაზარ ხელფასებს. ისიც რომ გეხსენებინათ, მამაოები საკუთარი შემოწირულობიდან, მათთან მისულ რამდენ გაჭირვებულს უმართავენ ხელს, მაშინ მართლმადიდებლობაზე კარგის თქმა მოგიწევდათ და დავალებას ვერ შესრულებდით. სემინარიადამთავრებული კაცი ეპისტოლეებს არ კითხულობთ, თუ ღიად ვერ აფიქსირებთ, რომ არ ეთანხმებით უწმინდესს? "1cშეუძლებელია ახალგაზრდა იზრდებოდეს ქართული ტრადიციული ღირებულებების უგულვებელყოფის ატმოსფეროში და მაგალითად, ჯარში იგი თავისი ქვეყნის მამაც დამცველად მოგვევლინოს. შეუძლებელია საზოგადოება უარყოფდეს თავის მეობას, უარყოფდეს იმ ზნეობრივ საფუძვლებს, რასაც ისტორიულად ეყრდნობოდა და მან ააშენოს წარმატებული ქართული სახელმწიფო, რადგან ნებისმიერი სახელმწიფო თავისი ისტორიიდან მომდინარეობს და თავის ტრადიციაზეა დაფუძნებული."1d(პატრიარქის ეპიტოლე) ეს პარტიარქმა სულიერებაზე მზრუნავ სახელმწიფოზე თქვა! თქვენ და ნაციონალებს, არც წარმატებული ქართული სახელმწიფო და არც მისი ისტორია არ გადარდებთ! წარმატებულ, ეროვნულ სახელმწიფოში თქვენისთანა "1cგრანტიჭამიების "1c ადგილი არ იქნება და პედერასტების უფლებებსაც ვეღარ დაიცავთ. ვერც მართლმადიდებლებს დააჭერინებთ? ერთმა განათლებულმა, საერთაშორისო პროექტებში მონაწილე ადამიანმა მითხრა, რომ გრანტების გამცემი ორგანიზაციები, თურმე არსებული რეიტინგის მიუხედავდ, ქართულ ხალხურ ფოლკლორსა და ზღაპრებში, ქართველების რელიგიურობის ელემენტებს ვერ პოულობენ და მის აუცილებლობასაც, სჩანს, ამიტომ ვერ ხედავენ. საერთაშორისო ორგანიზაციას ვინ ჰკითხავს ქართველისთვის რელიგიურობის დადგენის ხარისხსა და "1cჩვენს სულში ხელის ფათურს"? ამას ეძახიან "1cთავისუფლებას და დემოკრატიას"1d? ისინიც ხომ ისეთივე გაუნათლებელი, სოდომისტები და უსამშობლოები არიან, როგორც ამ გრანტების ამღებები. ალბათ, თავისივე დაფინანსებულ "1cბურჭულაძისა და დეისაძის ზღაპრებს"1d კითხულობენ, მერე კი, ჩვენთან რელიგიურობის არარსებობის დასკვნებს დებენ. ყველა ქართული ზღაპარი იწყება `იყო და არა იყო რა, ღვთის უკეთესი რა იქნებოდათი"1d. ქართველს ღმერთზე უკეთესად არავინ წარმოუდგენია! ყველა ზღაპარი სრულდება `ბოროტსა სძლია კეთილმან, არსება მისი გრძელიათი"1d. ბოროტი რომ ანტიქრისტე, ეშმაკია და კეთილი _ `კეთილი მწყემსია~, ამას ტესტირებაგავლილი უცხოელი ვერ მიხვდება. `ცხვარი ცხვარია, თუ გაცხარდა ცხარიაო~, ამას ვერც მინდიაშვილი მიხვდება, (თუ `კრავის~მნიშვნელობა არ გაუგია?) იმ ათეისტის მსგავსად, ჯვარი რომ მოამტვრია და `აბა, რა მიქნა შენმა ღმერთმაო~, _ იძახდა. `გაუგიჟებიხარ, საცოდავო, მეტი რა გიქნასო?!"1d _ მღვდელმა რომ მიუგო. ღვთის რისხვა, "1cთავზეც დაგცემია და გაუჭყლეტიხარ"1d უკვე, მინდიაშვილო, ღმერთს. სემინარიადამთავრებულს, რასაც ამბობ, მეტი რაღა გათქმევინოს?! მეუფე დიმიტრიც გიორგი თარგამაძეს რომ მფარველობს ვიცოდი. არც აჭარაში ახალი მეჩეთების გამალებულ მშენებლობაზე მისი დუმილი მომწონს, თუმცა "1cმშობელთა კავშირთანაც"1d თუ ურთიერთობდა _ არ ვიცოდი. "1cმშობელთა კავშირის"1d წევრი არ გახლავართ. სამოციქულო მართლმადიდებლური ეკლესიის წევრი და მშობელი ვარ. "1cმშობელთა კავშირის"1d მიმართ კიდევ ერთხელ ასეთმა აგრესიულმა დამოკიდებულებამ, მინდიაშვილის ექვსი მართლმადიდებლის დაპატიმრებასთან მიზანმიმართულ მონაწილეობაში საბოლოოდ დამარწმუნა. რაფაელ კარელინიც "1cმკაცრი ფუნდამენტალისტია, რომელიც უპირისპირდება ლიბერალურ ღირებულებებს, გარე სამყაროსგან გადარჩენის კუნძულად მიიჩნევს ჯგუფს, რომელიც მკაცრად იცავს მართლმადიდებლურ წესებსო"1d. ფუნდამენტალური _ საფუძვლიანს, ძირეულს ნიშნავს, ჩემო ლიბერალებო და არა გამარტივებულსა და მოდერნიზირებულს. შესაბამისად უფრო სწორიც, ჭეშმარიტიც არის და მართალიც. ვიდრე მერე შექმნილი და პროტესტანტული და სხვა სექტები. ცნობისთვის, "1cრევოლუციონერი ლუციფერიც"1d იესუსთან პროტესტისთვის აღმოჩნდა "1cიქ, სადაც მისი ადგილია"1d! "1cმთელი ისტორიის მანძილზე, დამპყრობლები ცდილობდნენ ხელოვნურად თავს მოეხვიათ არა მხოლოდ პოლიტიკური გავლენა, არამედ მოეხდინათ კულტურულ-რელიგიური ასიმილაცია, რაც გულისხმობდა როგორც რწმენის, ასევე სიმღერის, ცეკვის, სამოსლის, ლიტერატურული ღირებულებების, სუფრის წესის და ა.შ. შეცვლას."1d (პატრიარქის ეპისტოლე) მინდიაშვილმა, ბოლშევიკი-ტროცკისტების მსაგავსად, ოღონდ საჯაროდ, "1cთავის ბატონებთან"1d, სხვა სასულიერო პირებიც ჩაუშვა. _"1cმეუფე დიმიტრი მარტო არა არის. მართლმადიდებურ ეკლესიაში ამ კუთხით, არიან მღვდელმთავრები, რომლებიც ღიად უპირისპირდებიან ლიბერალურ პოზიციებსო."1d (`ხალხის მტრები"1d, დღეს ლიბერალური ღირებულებების მტრებად იქცნენ.) `კიდევ ვინ არიანო?"1d _ ჩაეკითხა მეორე ჩამშვები. `ვინ და რუის- ურბნისის მიტროპოლიტი _ მეუფე იობიო"1d. რომელიც მინდიაშვილის თქმით, `სულიერ წაწყმედას, ფიზიკურ წაწყმედას ამჯობინებს."1d გულისხმობდა რუსეთის მხრიდან ჩვენი მიწა-წყლის ოკუპაციას. ნაციონალების მსგავსად, "1cსულიერი ოკუპაციის"1d განსაზღვრება არც მინდიაშვილს მოსწონს, რადგან მოსვლის დღიდან სწორედ "1cამ ოკუპაციისთვის"1d იღწვიან ის და მისი ლიბერალ-სოდომისტები. "1cდიდ რელიგიათმცოდნეს"1d არ გსმენიათ, რომ სულის წაწყმედას ერთი ასოთაგანის წაწყმედა და მოკვეთა სჯობს?! ე.წ. "1cდასავლურ-ლიბერალურმა ღირებულებებმა"1d კი ქართველი ერის სულიერი წაწყმედა რომ დაიწყო, ამის მაგალითი გადაცემის მსვლელობისას წინ ეჯდა _ "1cმამაკაცად დაბადებული"1d(?) ჟურნალისტი, რომელიც (გაზეთებშიც იწერებოდა), რომ ჟურნალისტიკის კათედრიდან, კამერებით დაფიქსირებული, "1cმეორე მამაკაცთან ცელქობის"1d სკანდალის გამო გამუშვეს. დღეს კი "1cსაზოგადოებრივი მაუწყებლის"1d _ "1cცისფერი ეკრანის"1d სახეა?! უწმიდესმაც ბრძანა: "1cარიან ადამიანები, რომლებიც ტრადიციულ ღირებულებებს უპირისპირდებიან. ეკლესიის წინააღმდეგაც გამოდიან და სურვილი აქვთ, რომ იგი წარმოაჩინონ სხვა კონფესიების უფლებების დამრღვევად. ისინი რელიგიური თავისუფლების მოტივით, ითხოვენ ყველას თანასწორუფლებიანობას, მაშინ როდესაც მსგავსი სამართლებრივი მოდელი არც ერთ ტრადიციული კულტურის სახელმწიფოში არ არის."1d (პატრიარქის ეპისტოლე) მინდიაშვილმა პატრიარქის სიტყვებიც მოიყვანა ეკლესიის გამაერთიანებლის როლზე: "1cთუკი ადრე იყო მეფე, კულტურა და ეკლესია, ახლა შეგვრჩა მხოლოდ ეკლესიაო"1d. მინდიაშვილის აზრით, "1cაქედან მოდის იდეაც მონარქიაზე და უშუალოდ საეკლესიო წრიდან სფერო ხელისუფლების დაბადების სურვილიც."1d მინდიაშვილო, უწმინდესი გადახრილების გაერთიანებას კი არა, ერის იმ სულიერი გაერთიანებისთვის იღვწის, რომელიშიც ლიბერალ-სოდომისტების გადახრილი მიდრეკილებები არ იგულისხმება!!! "1cკონსტიტუციურ მონარქიას"1d რაც შეეხება: არც ერთ მეფეს, სიმბოლურსაც, (როგორზეც უწმინდესი საუბრობდა), ერისთვის არ მოუწოდებია, მშობლიურ ენაზე უპირატესად დამპყრობის ენის სწავლა. თუ ამას ვინმე აკეთებდა, ისევ პოლიტიკური პარტია იყო. ადრე კომუნისტური - რუსულს გვაძალებდა. დღეს ნაციონალური _ "1cფლეთჩერისას და ბუშისას"1d. ენის სიწმინდე კი, სარწმუნოებასთან და მამულთან ერთად, ერის არსებობის, თვითმყოფადობისა და გადაშენებისგან გადარჩენის მთავარი ფაქტორია. ორჯერ მირონცხებული მეფეც მხოლოდ ქართველი მეფენი იყვნენ. ერთხელ ნათლობისას და მეორედ მეფედ კურთხევისას. ქრისტიანულ სამყაროში სამეფო ხელისუფლების ლაგიტიმაციის ორი ფორმულა არსებობს. ყველა ევროპული სახელმწიფოსათვის მიღებული - `მეფე წყალობითა ღვთისათა"1d და მხოლოდ საქართველოსთვის -"1dმეფე ნებითა ღვთისათა"1d. დავით IV-ე აღმაშენებელიც ბიბლიური მეფე დავითის 78-ე შვილთაშვილია. (დავით წინასწარმეტყველის ქალდეურ ფესვებზე წიგნებში წერია და წაკითხვა უნდა!) ბიბლიისვე თანახმად, სამეფო ხელისუფლების თეორიული საფუძვლები სათავეს არჩევითი მეფობისგან იღებს. ეს ე.წ. "1cსაულის პარადიგმაა"1d და მიღებულია ევროპის მიერ. საქართველოზე "1cდავითის პარადიგმა"1d ვრცელდება"1d, რომელიც დაფუძნებულია ღვთისა და დავითის აღთქმაზე. სათავეს კი "1cდავითის სახლიდან"1d იღებს. ქართველ მეფეებს ეწოდებოდათ "1cმახვილი მესიისა"1d, "1cუშიში, ვითარცა უხორცო"1d და "1cთავდადებული"1d. სწორედ დავით წინაწარმეტყველთან გენეტიკური კავშირის გამო ერთადერთს მონარქიებში, ქართველ მეფეებსა და საქართველოს სამეფო ტახტს გააჩნდა უფლისმიერი ხელდასხმა. (მინდიაშვილო, გრანტებში ეს არ წერია!) ეს უშიშრობა და თავდადებულობა მშობელი მიწის, ერის, ქვეყნის, რწმენის სიყვარულიდან მომდინარეობდა. ამ უშიშრობის გენს თრგუნავთ და "1cკლავთ"1d მოსვლის დღიდან ვითომ ნაციონალური ხელისუფლება და მისი ვითომ განსწავლული ელიტაც. ეს თქვენი არა, ჩვენი _ ხალხის ბრალია, შენისთანებმა და კობახიძეებმა, თუთბერიძეებმა ამდენი რომ გაბედეთ. ჩვენი ბრალია სამშობლოს რომ ვერ მივხედეთ და არა თქვენსავით გაყიდული პოლიტიკოსების. თქვენთვის პასუხის გაცემაც უწმინდესის ვალი არ არის. ჩვენ, ე.წ "1cბნელი და ფუნდამენტალისტი მორწმუნეები"1d მოგხედავთ!!! არც ციხის გვეშინია და არც `ჟურნალისტთა იმ ქარტიის"1d, რომელშიც თქვენსავით გაყიდული ბევრი ჟურნალისტია და ზნეობასა და ეთიკაზე საუბრის უფლება, თქვენსავით არც მათ აქვთ. მაინც მთელი საქართველო ციხეში უზით. ღირსი სერაფიმ საროველიც წერდა: "1cღვთის თვალში არაა იმაზე უკეთესი ხელისუფლება, ვიდრე ხელისუფლება მართლმადიდებელი მეფისაო"1d. მინდიაშვილს, რომელიც სასულიერო პირებს წმინდა წერილისა და სჯულის კანონის ცოდნას უწუნებს, ჯერ "1cფსევდო-მქადაგებლების წინააღმდეგ"1d წმ. თეოფანე დაყუდებულის სიტყვებს შევახსენებ და მერე სჯულის კანონიდან (ერისკაცთათავის). წმ. თეოფანე დაყუდებული: "1cრა უნდა გვასწავლოს იმან, ვინც მასწავლებლად არ არის დადგენილი?! ეს ხომ ყოვლად გაუგონარი ამბავია! ამ ეჭვიდან მაშინვე უნდა გადასულიყავით ასეთ მსჯელობაზე; რაღაც ისე ვერ არის საქმე; ის ღვთის სახლიდან კი არა, იუდას სახლიდანაა. უნდა გეფხიზლათ. მაგრამ მოიქეცით კი ასე? თავშიც არავის მოგსვლიათ ასეთი სიფრთხილის გამოჩენა; მას ყველა უსმენდით და თავს არ იტვირთავთ იმაზე ფიქრით, მართალია თუ არა ის, რაც გესმით და, რამდენად მიჰყავხართ ყველაფერ ამას _ სიკეთისკენ?"1d. ("1cნაციონალების"1d დემაგოგ თუთიყუშებზეა ნათქვამი. ბ. ა.) `თუკი იგი სხვა სჯულს ქადაგებს და თქვენ მაინც უსმენთ, მაშინ მასთან ერთად თქვენც შეურაცხყოფთ თქვენივე სარწმუნოებას, გმობთ წმ. ეკლესიასა და ყველას, მასში დარჩენილსა, თუ ხსნის გზაზე დამდგარს. აი თქვენი მეორე დანაშაული, რომელიც პირველზე უფრო დიდია!"1d მინდიაშვილ-პაიჭაძის მსგავსნი, ხელისუფლებასთან ერთად, დიდი ხანია, სხვა სჯულსა და ზნეობას რომ გვიქადაგებენ, ძნელი მისახვედრი არ არის. ჩვენ კი, "1cპირი დაგვიღია"1d ვუსმენთ, ამ არსაიდან აღმოცენებულ "1cლიბერალ მაქადაგებლებს"1d. "1cთუ ვინმე ერისკაცი უგულებელყოფს საღმრთო და სამეუფო ბრძანებებს, სასაცილოდ აიგდებს ეკლესიის მოწიწების ღირს წესებს და სჯულს და გაბედავს სასულიერო პირის ცემას და საპყრობილეში ჩაგდებას დანაშაულის გარეშე, ან რაიმე შეთხზული მიზეზის გამო შეჩვენებულ იქნეს"1d. (სოფიის ტაძარში შეკრებილ წმინდა მამათა მე-3 კანონი. "1cსჯულისკანონი~) მინდიაშვილო, გახსოვს გლდანის ეკლესიის, მამა ბასილის ცემა_ დაპატიმრება. ხმა ამოგიღიათ ლიბერალებს? ან გადაცემაში, "1cღვთის ზემოდან დაცემაზე და გაჭყლეტვაზე"1d მეუფე დიმიტრიზე აგდებული საუბარი? ეს არის "1cსჯულის კანონის"1d შენი ცოდნა? აღარ ჩამოვთვლი "1cმართლმადიდებელთა შესახებ, რომლებიც მწვალებლებთან ერთად ლოცულობენ და მარხულობენ"1d; "1cსიძვით დაცემულ ქალწულთა შესახებ"1d; "1cჩაცმულობისა და მორთულობის შესახებ"1d; "1cგახრწნილებისა და მამათმავლობის შესახებ"1d!!! ამაზე "1cთეოლოგიაში განსწავლულ"1d მინდიაშვილს არ სმენია? სწორედ ბოლო სოდომ-გომორის ცოდვაა, რაც არ ასვენებთ და ნერვებს უშლით ე.წ ლიბერალ-სოდომისტებსა და ნაციონალ-ტროცკისტებს. მათთვის "1cეს არის ატნიგლობალიზმი, ანტიდასავლურობა და ანტილიბერალიზმი"1d. იქნებ ჩვენთვის ანტიქრტისტიანობა, გარყვნილება, გადაგვარებაა? ზედანიას "1cფილოსოფიური კეკლუცობა"1d უფრო შორს მიდის. ის მართლმადიდებლურ სამოციქულო ეკლესიას არამოდერნულობაში, რისკის არგაწევაში სდებს ბრალს. ზედანიას აზრით, "1cერთხელ მაინც უნდა "1cგარისკო"1d, როგორც მისთვის საყვარელი ქვეყანა (ამერიკა) რისკავს"1d. მერე კი, როგორც თავად ელოდებიან და ღებულობენ, ელოდო გრანტებს, ტრანშებს, თანამდებობებს და ამქვეყნიურ ყველა სიკეთეს?! ზედანიას საყვარელმა ობამამ ძველი კანონი გააუქმა _ ჯარის დემორალიზაციის გამო პედერასტების ჯარში არგაწვევის თაობაზე და ჯარში მსახურობის უფლება აღუდგინა. "1cპატრიოტ პედერასტებს"1d ხომ არ დავკარგავთო?! რა "1cცოდნაც"1d ფლეთჩერებმა დააკლეს ქართველებს, ერაყსა და ავღანეთში, ამერიკელი ჯარისკაცები დაუმატებენ?! ერთხელ `გარისკა~ ევამაც. მასაც `ზედანიას მსგავსი~ ურჩევდა `გარისკეო~! თურმე "1cდემოკრატია, სახელმწიფოსა და ეკლესიას შორის ფუნდამენტალურ დაყოფას გულისხმობს და საქართველოში პრობლემა `უცნაურ რელიგიურ მიდგომასთან მდგომარეობს~. იქნებ "1cეს უცნაურობა"1d გენეტიკური ცნობიერებიდან, ზნეობიდან და ტრადიციიდანაც მოდის. ამ პრინციპით, იქნებ დააყენოთ ქართული ეკლესია და თქვენი ბინძური დინგები შიგ არ ჩაყოთ ბატონო ზედანია? მითუფრო, "1cმოდერნულობა, ერთი და იგივე ქვეყანაში რამდენიმე განსხვავებული ცენტრისა და ღირებულებათა სისტემის არსებობა ყოფილა"1d. გუშინ აღმოცენებული "1cფილოსოფოსი"1d, ამდენი სხვადასხვა სამლოცველოების პატრონებს, ქართველებს გვასწავლით ამას? პროტესტანტებისგან განსხვავებით, სადაც თურმე ეს "1cმოდერნულობა"1d დაბადებულა. ჩვენც ფეხი უნდა ავუწყოთ კათოლიციზმს, სადაც თურმე ვატიკანის მე-2 კრების შემდეგ ეს პრობლემა აღარ არსებობსო."1d სამაგიეროდ, მრავლად არსებობს პედერასტი და პედოფილი პადრეები, ქალაქის მერები და სახელმწიფო მოხელეები. პროტესტანტებშიც (სიტყვა პროტესტიდან. ქრისტიანულის მიმართ?) ყველა ის რლიგიური მიმდინარეობა შედის, რომელმაც გაუკუღმართებული სექსუალური ორიენტაცია "1cდიდი სიახრეულით"1d მიიღო _ რასელისტები (იეღოვას მოწმეები), ორმოცდაათიანელები, ნეოორომოცდაათიანელები, ევანგელისტ-ბაპტისტები, პროტესტანტები, კათოლიკეები, მუნის რელიგია, "1cხსნის არმია"1d, მორმონები. _ ყველა ესენი ერთობლივი ლოცვისა და ერთი ღმერთის თაყვანისსაცემად, "1cგორბაჩოვის ფონდის"1d მიერ დაფუძნებულ "1cრელიგიათა მსოფლიო კრებაში"1d შედის. ჩვენმა პარტიარქმა საქართველოს სამოციქულო ეკლესია ამ კრებიდან გამოიყვანა. ამას დღემდე ვერ პატიობენ! `ამ კრების~ წევრი კონფესიები ყველა "1cზედანიას მოდერნიზაციას"1d განიცდის. `დიდმა ფილოსოფოსმა~ აღნიშნა კიდეც, რომ `მართლმადიდებლური ეკლესია, არც ერთ ქვეყანაში ასეთ მოდერნისტულ ცვლილებებს არ განიცდისო."1d იქნებ მართლმადიდებლობა, ლიბერალებივით, პედერასტებს, ერთსქესიანთა ქორწინებას, გარყვნილებას არ სცნობს, ბატონო ზედანია და ჩვენი "1cუცნაურობაც"1d ამაშია"1d? სწორედ ამიტომ "1cეჩხირებათ ყელში"1d ყველგან ლიბერალ-სოდომისტებს მართლმადიდებლობა. მათ ქართველ მეგობრებს კი დღევანდელი პარტიარქი. `ფოლოსოფიის მამამ~ აღშფოთებითა და პაიჭაძის დასტურით აღნიშნა, რომ თურმე ქართველობის და მართლმადიდებლობის იდენტურობა შეუძლებელია, რადგან არც აჭარლები, კათოლიკეები და პროტესტანტები არიან მართლმადიდებლებიო?! თქვე მართლა უვიცებო! მოციქული ანდრიასა და მატათას სახელი მაინც არ გსმენიათ აჭარასთან კავშირში? არსაიდან "1cგამოჩეკილ"1d ფილოსოფოსებსა და ვაი თეოლოგებს ილია მართლის სიტყვებს მოვუტან, იქნებ ამან შემატოს რამე მათ "1cუსაზღვრო ინტელექტს"1d. "1c"1dქრისტიანობა, ქრისტეს მოძღვრების გარდა, ჩვენში ჰნიშნავდა მთელი საქართველოს მიწა-წყალს, ჰნიშნავდა ქართველობას. დღესაც მთელს ამიერ კავკასიაში ქართველი და ქრიატიანი, ერთისა და იმავე მნიშვნელობის სიტყვები არიან. გაქრისიტიანების მაგიერ გეტყვიან გაქართველდაო"1d ("1cივერია"1d, #9 1888წ.) მისი დაკნინებისა და შეურაცხყოფის მიუხედავად, გადაცემის ვერც ერთმა სტუმარმაც ვერ უარყო პარტიარქისა და ეკლესიის ავტორიტეტი და როლი. "1cქრისტიანობამ შეგვინახა ჩვენი მიწა-წყალი, ჩვენი ენა, ჩვენი ვინაობა, ჩვენი ეროვნება"1d (ილია მართალი. "1cივერია"1d, #9 1888წ.) "1dქრისტე ღმერთი ჯვარს ეცვა ქვეყნისთვის და ჩვენ ჯვარს ვეცვით ქრისტესთვის. ამ პატარა საქართველოს გადავუღეღეთ მკერდი და ამ მკერდზედ, როგორც კლდეზე, დავუდგით ქარისტიანობას საყდარი. ქვად ჩვენი ძვლები ვიხმარეთ და კირად ჩვენი სისხლი და ბჭეთა ჯოჯოხეთისათა ვერ შემუსრეს იგი"1d (ილია. ტ.5 გვ12.) თქვე მართლა უჯიშო-უთვისტომოებო და ანტიქართველებო, რამდენ ვერცხლს გიხდიან, მამრს მამრობაზე უარის თქმა რომ გსიამოვნებთ და გათხოვებასაც არ თაკილობთ? ილიამ გვითხრა: "1cთხუთმეტი საუკუნე ჯვარით და ხელში ხმლით იბრძოდა, იღწვოდა, სისხლს ჰღვრიდა ქართველი კაცი და ნათელი ბნელზე ვერავინ შეაცვლევინა"1d ("1cივერია"1d #9 1888წ.) კარგად დაიმახსოვრეთ! ვერც თქვენ მოერევით პატარა, მაგრამ უფლის მადლითა და ღვთისმშობლის მფარველობის ქვეშ მყოფ საქართველოს. ვერც თქვენ შეგვაცვლევინებთ ნათელს ბნელზე. "1cნუ გეშინის მცირე სამწყსოვ, მოგცემ ძალას საბოლოო და დიადი გამარჯვებისთვისო"! მინდიაშვილო, პაიჭაძევ და ზედანიავ, წაგიკითხავთ ეს სიტყვები ბიბლიაში???

ბაია ამაშუკელი, `სახალხო მოძრაობა საქართველოს გადარჩენისთვის~





კალენდარი
მარტი  2011
ორშ   
სამ   
ოთხ   
ხუთ   
პარ   
შაბ   
კვ   
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
სტატიების გამოწერა
სახელი
ელ-ფოსტა
 
გაზეთები
ახალი თაობა
11x11
იმედი
ქიზიყი
შირაქი
სტუდენტური ნიუს
სარბიელი
თავისუფალი გაზეთი +
საქართველოს რესპუბლიკა
24 საათი
21-ს ქვევით
24 საათი - ბიზნესი
ლელო
24 საათი - დედაქალაქი
7 დღე
ალიონი
ახალი ეპოქა
ახალი 7 დღე
ახალგაზრდა ივერიელი
არილი
ახალი საქართველო
ალტერნატივა
აფხაზეთის ხმა
აქცენტი
ბანკი პლუს
განახლებული ივერია
გურია - news
დიასპორა
დილის გაზეთი
დრო
დრონი
ეკო-დაიჯესტი
ვეჩერნი ტბილისი
თანამემამულე
თბილისი
თბილისის სიახლენი
ივერია - ექსპრესი
იმერეთის მოამბე
იბერია - სპექტრი
კახეთის კარიბჭე
კახეთის ხმა
კავკასიონი
კვირას
კვირის პალიტრა
კვირის პანორამა
ლანჩხუთი პლუს
ლიტერატურული საქართველო
მეანაბრე
მენორა
მეოცე საუკუნე
მერიდიანი 44
მიწის მესაკუთრე
მწვანეყვავილა
ობშეკავკაზსკაია გაზეტა
ოლიმპი
რეზიუმე
საბანკო ბიულეტენი
საგურამო
საქართველო
საქართველოს ებრაელობა
სპორტის სიახლენი
ხალხის გაზეთი
ხვალინდელი დღე
ქართული
ქომაგი
ქუჯი
ცოცხალი
ჯორჯიან თაიმსი
ჯორჯია თუდეი
ჩვენი მწერლობა
ჩოხატაურის მაცნე
ღია ბოქლომი
ცისკარი
შანსი
2000
რეზონანსი
იმედი
საერთო გაზეთი
ახალი ვერსია
ლიტერატურული გაზეთი
Created by EVENS   2010

მთავარი
ჩვენს შესახებ
რჩეული
კონტაქტი